« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia

4. Informacja Referatu Ochrony Środowiska w zakresie realizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w Gminie Wieliszew wraz z informacją z Referatu Podatków o firmach działających w zakresie utrzymania czystości (z możliwością kontroli krzyżowej zrzutów odpadów komunalnych i BIO).

5. Informacja Referatu Gospodarki Przestrzennej, Geodezji i Nieruchomości na temat wydanych decyzji WZ w okresie od stycznia do kwietnia 2025 oraz złożonych wniosków.

6. Informacja Referatu Gospodarki Przestrzennej, Geodezji i Nieruchomości na temat inwestycji firmy HERON.

7. Kontrola w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Geodezji i Nieruchomości w zakresie opłaty planistycznej i adiacenckiej oraz wydanych decyzji.

8. Sprawy różne.

9. Zamknięcie posiedzenia

« Powrót do strony głównej